Finansiranje

KREDIT

Kupovina automobila putem kredita jedan je od najpopularnijih načina finansiranja u Srbiji,
zahvaljujući jednostavnom procesu i sigurnim uslovima.

Uz kredit za kupovinu vozila, proces nabavke postaje brz i praktičan, sa mogućnošću realizacije uz minimalan napor. Ova opcija dostupna je fizičkim licima sa stalnim zaposlenjem i penzionerima, bez obzira na to da li su klijenti banke. Uz minimalno učešće od 20% i mogućnost otplate na period do čak 84 meseca. Za fizička lica, dozvoljeno opterećenje primanja iznosi do 50%. U ponudi banaka nalaze se različiti modeli kreditiranja, bilo da je reč o kupovini novog ili polovnog automobila, koji variraju u pogledu visine učešća, dužine perioda otplate i opterećenja primanja, što utiče i na kamatne stope. 

Ključni razlozi za uzimanje kredita

– Brza i kvalitetna usluga, bez odlaska u Banku

– Kredit indeksiran u EUR ili RSD za sve kategorije fizičkih lica, uz mogućnost da otplata kredita bude do 70. godine života

– Fiksna kamatna stopa. Plaćanje po srednjem kursu NBS.

– Bez obaveze prenosa zarade

– Bez obaveznog Kasko osiguranja i zaloge za iznos kredita do 15.000€

Postupak

– Izaberete model vozila koji želite.

– Na osnovu profakture od prodavca, podnosite zahtev za kredit i dostavljate potrebnu dokumentaciju za procenu kreditne sposobnosti.

– Nakon odobrenja kredita, potpisujete ugovor i uplaćujete učešće.

– Predajete sredstva za obezbeđenje plaćanja.

– Preuzimate svoje novo vozilo, koje odmah postaje Vaše vlasništvo.

Za podnošenje zahteva za kredit potrebno je priložiti sledeće:

– Potvrdu o visini primanja, overenu od strane poslodavca.

– Administrativnu zabranu, takođe overenu od strane poslodavca.

– Overene platne listiće za poslednja tri meseca ili izvod sa računa za isti period.

– Lični dokument za identifikaciju.

– Zahtev za kredit i profakturu/fakturu.

– Ukoliko je klijent vlasnik preduzeća, potrebno je dostaviti i “Osnovni izveštaj pravnog lica”.

– Ako je klijent jemac po obavezama pravnog lica, potreban je i “Osnovni izveštaj fizičkog lica za jemstvo”.

– Dve lične menice.

Napomena

– U slučaju da dokumentacija nije potpuna ili se tokom obrade zahteva javi potreba za dodatnim dokumentima, klijent će blagovremeno biti obavešten kako bi mogao da dostavi tražene materijale.

 

Uz naš kreditni program, kupovina vozila nikada nije bila jednostavnija i pristupačnija!

Pozivamo Vas da nas posetite u našem prodajnom salonu, gde ćemo Vam pomoći da pronađete najpovoljniju opciju finansiranja i odgovoriti na sva Vaša pitanja. 

Vaše zadovoljstvo i sigurnost su naš prioritet!

Prava vrednost imovine nije u njenom vlasništvu, već u mogućnosti da je koristite. Otkrijte praktičan i prilagodljiv način finansiranja uz pomoć finansijskog lizinga.

U savremenom poslovanju i svakodnevnom životu, finansijski lizing postaje sve popularniji način nabavke vozila i opreme. Ključna razlika između kredita i lizinga leži u samom pristupu – dok kredit omogućava vlasništvo nad vozilom, lizing se fokusira na pravo korišćenja vozila, uz mogućnost otkupa po završetku ugovora. Tokom trajanja ugovora, vozilo ostaje u vlasništvu lizing kompanije, dok korisnik uživa sva prava upotrebe. Nakon poslednje uplate, korisnik može otkupiti vozilo ili nastaviti saradnju na nov način.

Lizing je atraktivna opcija jer omogućava:

– Proces odobravanja je jednostavan i traje kraće u odnosu na druge oblike finansiranja.

– Ponuda je transparentna i prilagođena potrebama korisnika.

– Za pravna lica, postoji mogućnost finansiranja PDV-a za dostavna vozila, u skladu s bonitetom firme.

– Postoji opcija fiksne kamatne stope za stabilnije planiranje troškova.

– Lizing je dostupan preduzetnicima, poljoprivrednicima, pravnim i fizičkim licima.

– Po završetku ugovora, vlasništvo se lako prenosi na korisnika bez dodatnih komplikacija.

Zaključivanje ugovora o lizingu je brzo i jednostavno, uz nekoliko ključnih koraka:

– Izaberite željeno vozilo kod proizvođača ili ovlašćenog prodavca.

– Podnesite zahtev za lizing i potrebnu dokumentaciju za procenu boniteta.

– Nakon odobrenja, potpisujete ugovor i uplaćujete depozit.

– Dostavljate sredstva obezbeđenja plaćanja.

– Vozilo preuzimate na korišćenje.

Uslovi za dobijanje lizinga

Za uspešnu realizaciju lizinga potrebno je ispuniti sledeće uslove:

– Pozitivna procena kreditne sposobnosti.

– Uplata akontacije i PDV-a, kao i pokrivanje troškova registracije ugovora.

– Validno predati instrumenti obezbeđenja.

 

Lizing je dostupan:

– Fizičkim licima sa stalnim zaposlenjem u poslednjih 6 meseci.

– Preduzetnicima i poljoprivrednicima.

– Pravnim licima koja posluju pozitivno najmanje dve godine.

 

Obavezno kasko osiguranje

Kasko osiguranje je obavezno, jer štiti vozilo od rizika kao što su krađa, mehanička oštećenja i elementarne nepogode. Ova vrsta osiguranja važi na teritoriji Srbije i Evrope.

 

Finansijski lizing omogućava korisnicima da uživaju u svim pogodnostima korišćenja vozila tokom ugovornog perioda, uz jednostavne uslove prenosa vlasništva po završetku otplate. Uz prilagođene finansijske uslove, jednostavnu proceduru i fleksibilne opcije, ovaj način finansiranja pruža sigurnost i stabilnost svim korisnicima, bilo da su pojedinci ili kompanije.

Operativni lizing, poznat i kao dugoročni zakup, sve je popularniji oblik finansiranja u poslovnom svetu. Ovaj model omogućava korisnicima da uživaju u korišćenju vozila tokom ugovornog perioda, bez preuzimanja vlasništva.

Po isteku ugovora, vozilo se vraća davaocu lizinga, čime korisnik ima mogućnost obnove ugovora za novije vozilo ili drugih opcija koje mu odgovaraju.

Ključne karakteristike operativnog lizinga

Vlasništvo: Tokom trajanja ugovora, vozilo ostaje u vlasništvu lizing kompanije. Nakon isteka ugovora, ne dolazi do prenosa vlasništva na korisnika.

Fleksibilnost: Korisnici mogu unapred dogovoriti kilometražu i uslove zakupa prema svojim potrebama.

Fiksne rate: Mesečne zakupnine su unapred definisane i omogućavaju precizno planiranje troškova.

Poreske olakšice: Rate zakupa se priznaju kao rashod u poreskom bilansu, što je značajno za pravna lica.

Rizici: Sve rizike vlasništva i održavanja vozila preuzima lizing kompanija.


Prednosti operativnog lizinga

Brza dostupnost vozila: Idealno rešenje za kompanije koje imaju ograničen sopstveni kapital.

Fiksne mesečne obaveze: Omogućava lako planiranje troškova zahvaljujući nepromenljivoj rati zakupa.

Poreska prednost: Troškovi zakupa se knjiže kao rashod, dok se vozila ne vode kao osnovna sredstva.

Oslobođena finansijska sredstva: Kompanije mogu usmeriti sredstva u druge poslovne aktivnosti.

Jednostavno upravljanje troškovima: Korisnici plaćaju samo amortizovani deo vrednosti vozila.

Sveobuhvatan račun: Zakup uključuje održavanje, registraciju, osiguranje i korišćenje vozila, sve objedinjeno na jednoj fakturi.

Povraćaj PDV-a: Kod lakih komercijalnih vozila, PDV na mesečnu ratu zakupa tretira se kao odbitna stavka.

Depozit po prodajnom kursu NBS: Depozit se obračunava na neto vrednost vozila i plaća po prodajnom kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

Za uspešnu realizaciju operativnog lizinga potrebno je ispuniti sledeće uslove:

Pozitivna procena kreditne sposobnosti korisnika.

Uplata depozita i pokriće troškova PDV-a, koji se plaća kroz mesečne rate.

Dostavljanje ispravnih sredstava obezbeđenja.


Ko može koristiti operativni lizing?

Operativni lizing je dostupan:

  • Fizičkim licima sa stalnim zaposlenjem u poslednjih 6 meseci.
  • Pravnim licima sa minimum dve godine pozitivnog poslovanja.
  • Poljoprivrednicima i preduzetnicima registrovanim u Srbiji.



Kasko osiguranje

Kasko osiguranje je obavezno, jer osigurava vozilo od rizika kao što su krađa, oštećenja i prirodne nepogode. Pokriće je važeće na teritoriji Srbije i Evrope.

Proces zaključenja ugovora

Postupak za operativni lizing je jednostavan i efikasan:

Izaberite vozilo kod proizvođača ili ovlašćenog prodavca.

Predajte zahtev za odobrenje lizinga i potrebnu dokumentaciju za procenu boniteta.

Nakon odobrenja, potpisujete ugovor i uplaćujete depozit (najčešće 20% od neto cene vozila).

Dostavljate instrumente obezbeđenja plaćanja.

Preuzimate vozilo na korišćenje.

Zaključak

Operativni lizing je savršen izbor za kompanije koje žele fleksibilnost, uštedu vremena i efikasno upravljanje troškovima. Omogućava Vam da se fokusirate na razvoj poslovanja, dok mi brinemo o svim aspektima upravljanja vozilima. Za svakog klijenta kreiramo personalizovan paket usluga, omogućavajući efikasno i prilagođeno upravljanje flotom, čime olakšavamo svakodnevno poslovanje i optimizujemo troškove.

Razlike između finansijskog i operativnog lizinga

Finansijski lizing omogućava korisniku da na kraju otplati vozilo i postane njegov vlasnik. Korisnik snosi rizik imovine tokom trajanja ugovora.

Operativni lizing je fokusiran na pravo korišćenja vozila, dok lizing kompanija zadržava vlasništvo i rizik.

Zašto odabrati operativni lizing?

Operativni lizing je idealan za one koji žele dugoročno korišćenje vozila bez opterećenja vlasništvom. Ovaj model omogućava optimizaciju troškova, izbegavanje dodatnih rizika i lako planiranje finansijskih obaveza. Posetite naš prodajni salon i pronađite idealno rešenje za Vaše potrebe!

Zakup vozila – Praktično rešenje za poslovanje

Zakup vozila predstavlja jedan od najpraktičnijih i najpopularnijih načina korišćenja vozila u poslovnom svetu. Ovaj model omogućava kompanijama da efikasno upravljaju voznim parkom bez preuzimanja vlasništva nad vozilima, što donosi niz finansijskih i administrativnih prednosti.

Ključne prednosti zakupa vozila

– Korišćenje bez vlasništva: Zakup omogućava korisnicima pravo korišćenja i upravljanja vozilima tokom trajanja ugovora, dok vlasništvo ostaje na strani zakupodavca.

– Finansijska neutralnost: Ovaj model ne povećava zaduženost kompanije, jer zakup ne ulazi u bilans stanja. To doprinosi očuvanju likvidnosti i stabilnosti poslovanja.

– Poreske olakšice: Zakupnine se priznaju kao rashod u poreskom bilansu, što smanjuje osnovicu za obračun poreza na dobit. PDV se plaća kroz mesečne rate, čime se dodatno olakšava finansijsko opterećenje.

– Jasno planiranje troškova: Fiksne zakupnine omogućavaju precizno projektovanje troškova vozila i planiranje budžeta, što je ključno za efikasno upravljanje flotom.

– Smanjenje administracije: Zakupodavac preuzima kompletnu administraciju vezanu za vozila, oslobađajući vas od dodatnih poslova i troškova.

Kako funkcioniše zakup?

Tokom trajanja ugovora, vozila se vode kao osnovno sredstvo u knjigama zakupodavca, dok korisnik uživa u pravu korišćenja. Po isteku ugovora, korisnik može odlučiti da vrati vozilo, obnovi ugovor za novo vozilo ili nastavi saradnju pod novim uslovima.


Zaključak

Zakup vozila je idealan izbor za kompanije koje žele fleksibilno i finansijski povoljno rešenje za upravljanje svojim voznim parkom. Ova usluga donosi brojne pogodnosti, uključujući optimizaciju troškova, smanjenje administrativnih poslova i poreske olakšice, čime postaje nezaobilazan alat za moderno poslovanje.